Alla inlägg under juni 2009

Av twilightsaga - 7 juni 2009 09:44

Hejhej!
Gissa vem som knep första platsen på bäst klädda i Teen Vouge. Japp... KRISTEN!

Det var denna outfit,som hon bar på MTV Movie Awards 2009 som gjorde henne till vinnaren.

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 7 juni 2009 09:42

Hejhej!
Nu när "New Moon" är färdiginspelat så är det låst runt Bellas hus. Ja iallfall till augusti detta året,då börjas ju tredje filmen,Eclipse att spelas in.

Kolla in bilden här:

 Bella House Vancouver

Ja hoppas nu ingen försöker ta sig in ändå.

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 7 juni 2009 09:41

Hejhej!
Här kommer två väldigt intressanta videos faktiskt.

Se Carlisle och Alice storys här.


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 7 juni 2009 09:33

Hejhej!
Här kommer lite nya photoshoot bilder.

Från InStyle:

04.jpg 02.jpg

13.jpg


Rachelle:

 Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden Klicka f�r att st�nga bilden


Bilder från event i Tyskland:

Best buds Daniel Cudmore (Felix) som tydligen är skitlång! Och Charlie Bewely som är otroligt sockersöt!


Ashley Greene


Kram//Christina<33




Av twilightsaga - 7 juni 2009 09:03

Hejhej!
Vill ni höra något lite..hmm..som ni inte visste?

Källa: twifans.com


Skådesperlerskan Jennie Garth har en ovanlig taktik för att krydda till äktenskapet med hennes "Twilight"-skådespelande make Peter Facinelli-Hon får honom att låtsas vara sin vampyrkaraktär.

Facinelli spelar Dr. Cullen,pappan till Robert Pattinsons karaktär,i "Twilight" och i uppföljaren "New Moon". 

Skådesperlaren erkänner att hans fru tycker så mycket om den huggtandsbeklädde doktorn att hon ofta får honom att spela honom för att behålla deras heta äktenskap.

Han säger till the New York Daily News, "Hon har fått honom att klä upp mig ofta.Hon säger 'Ta på dig läkarrocken!' och jag bara 'Igen?'"


Men Jennie Garth då....haha!

Tack till http://www.thetwilightsaga.se/ för bilden


Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 7 juni 2009 09:02

Hejhej!
Tiffany på youtube har gjort denna fantastiska remix på New Moon trailern och man blir bara helt stunned!
Den är,förlåt svordomen,så jäkla bra!


Vad tycker du?

Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 7 juni 2009 08:43

Hejhej!
Man kan bara inte få nog av våran absoluta favoritvarg,Jacob Black och definitivt inte av Taylor Lautner.Så i dessa två videos kommer det lite bilder på honom.Så enjoy!


Extra: Twilightguide hade detta uppe,hur skulle en bebis till Taylor Lautner och Kristen Stewart se ut? Lite såhär kanske:

Han ser lite rolig ut tycker jag,haha!

Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 6 juni 2009 17:12

Hejhej!
Prenumeranter,ni är det bara 7 dagar tills nyhetsbreven börjar igen.Jag känner att jag behövde denna pausen så jag kan komma igång med nya fräscha krafter sen!

Jag skriver dagens nu för mamma och peter ropar på mig,dom har hämtat pizza nu,så detta får gå fort!

Måste bara säga att ni är skitbra på att kommentera! Fortsätt så,jag älskar att läsa kommentarer,så istället för att kommentera ett inlägg,kommentera två ;)

Och tävlingen om två autografer och en Twilightplansch börjar nästa helg.

Glöm inte att anmäla dig till "New Moon Läsningen" (Läs allt här: NewMoonLäsning) Där vill jag att typ alla som bara kan är med,det skulle vara skitkul!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens citat 6 juni 2009

"And you’re worried, not because you’re headed to meet a houseful of vampires, but because you think those vampires won’t approve of you, correct?"-Edward Cullen


Dagens bild:

Actress Ashley Greene arrives at MAXIM's 2008 Hot 100 party on May 21, 2008 at the Paramount studio Lot, ln Los Angeles, California.

ÄLSKAR Ashleys hela outfit på bilden men jag vill sno hennes skor!! :D



Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards