Alla inlägg den 29 april 2009

Av twilightsaga - 29 april 2009 06:15

Hejhej!


Klicka-här för att rösta på Breaking Dawn som den bästa tonårsboken i år,bästa författaren,rösta på Stephenie Meyer såklart.


NU går alla in och röstar,OK?


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 29 april 2009 06:11

Hej!
Ni vet Cameron Bright som kommer att spela Alec i New Moon? Ni vet grabben som det redan snackas om nomineringar för?

Ja iaf,jag har hittat några utdrag från en intervju med honom och här kommer dom!


"Om du är med i den (Twilightfilmen) i typ fem minuter så är du en stjärna!"

Inte särskilt förvånande men han har såklart fått mer uppmärksamhet av hans kvinnliga vänner och kvinnliga fans.


"Jag säger bara nej direkt för när dom kommer upp till mig vet jag vad dom kommer säga",säger han skrattande.Det första nästan alla säger är "Kan du fixa Robert Pattinsons autograf åt mig?"´


Jag tycker han verkar down to earth och en snäll kille,jag har helt ändrat uppfattning om honom,nu gillar jag verkligen honom och ser fram emot att se han som Alec.

Du då,hur känner du?


Kram//Christina<33


Av twilightsaga - 29 april 2009 06:05

Hejhej!
Här kommer massa Peter Facinelli i ett inlägg ;)

I videon snackar han lite om NM och så, lite allmän liksom.

Här kommer också utdrag från en intervju som jag översatt så om du kopierar den vill jag gärna att du länkar hit!


Peter Facinelli:

"Jag älskar att spela in på natten.Alla andra är trötta vid två eller tre på morgonen vilket är konstiga,för jag är ju den gamla gubben!" säger Facinelli till PEOPLE på Los Angeles premiär är "Ghosts of girlsfriends" förra måndagen.


"Det borde vara dom unga som borde festa hela natten",skämtar 35-åringen om hans unga kollegor inkl.Robert Pattinson,22 år,Kristen Stewart,19 år och 17-åriga Taylor Lautner.

"Vid fem på morgonen sa jag liksom "Jag kan köra fem timmar till" och dom bara crash rakt ner i sängen och sova"



PS:Tack Helena för rättningen,klart Peter är 35 och inte 25haha!


Kram//Christina

Av twilightsaga - 29 april 2009 06:03

Hejhej!

Fråga: Två frågor :)

1. Är det Remember me, han ska spela in i New York när du är där?

2. Vet du möjligtvis när filmen släpps på dvd/premiär på bio?

kram


Svar: Hej!

1) Japps,det är den filmen och förmodligen&förhoppningsvis när jag är där.

2) Absolut ingen aning om premiären men den kommer vara färdiginspelad innan Eclipse som börjar att spelas in i augusti :)

Kram//Christina<33

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards