Direktlänk till inlägg 1 mars 2009

Interessant fakta

Av twilightsaga - 1 mars 2009 13:58

Här kommer mer interessant fakta om casten.


Peter Facinelli

  • Han är gift med Jennie Gart
  • De har tre döttrar: Luca Bella(11 år),Lola Ray(6 år) och Fiona Eve(2 år) 
  • Han är vegetarian
  • Peter började med skådespelandet på collage
  • Han cochar sina döttrars fotboll och baseball-lag
  • Han gifte sig 2001
  • Han och Kellan Lutz skämtade alltid på Twilights set
  • Han är intresserad i gamla bilar
  • Han är både italiensk och amerikansk


Elizabeth Reaser

  • Hennes mellannamn är Ann
  • Hon är ca.1.60 lång
  • Hon föddes 15 juni 1975
  • Hon är precis som Peter vegetarian
  • Hon har varit med i Greys Anatomy
  • Hon är mellanbarnet,3 flickor
  • Hon har skilda föräldrar
  • Hon kan nudda sina armbågar med tungan (jag slår vad om att du provar nu och inte klarar det:P dt är väldigt sällsynt att man klarar det)
  • När hennes karriär började kunde hon gå på 15 auditions/vecka
  • Hon gick på Julliard (skola)
  • Hon har varit golfcaddy
  • Hon föddes i Bloomfield,Michigan


 
 
Ingen bild

hej

1 mars 2009 14:16

jag undrar är stephenie Meyer med i Twilight för jag tyckte att jag såg henne men jag vet inte... gör du ?

 
annis

annis

1 mars 2009 15:38

Det är ju bra att de är vegetarianer, så de inte behöver spela så mkt på den biten ^^

http://www.absolutanniis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av twilightsaga - 1 september 2009 07:28

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 31 augusti 2009 07:12

Hejhej!Jag lovade ju att ta ett stort beslut igårkväll och sedan skriva om det här och det är precis vad jag kommer göra nu. Det är egentligen ett lika stort beslut för mig som för min lilla blogg här,hihi!   Men tidigare i år,det var nog rätt länge ...

Av twilightsaga - 30 augusti 2009 14:23

Hejhej!Detta är alltså mitt andra Veckans Twilight och jag har sett fram emot detta hela veckan,hihi!Om ni kikar in på bloggen imorgon så kommer det att stå om ett stort beslut,ifall jag tar det. Det är inte säkert men jag kommer bestämma mig ikväll....

Av twilightsaga - 23 augusti 2009 13:35

Hejhej!Idag,söndagen den 23 augusti blir premiären för "Veckans Twilight". Ny start-ny design,hope you like it! Kommer skriva från varje dag denna veckan,det som jag känner är intressant eller bra eller ja,you get it :D   Måndag 17 augusti New Moons ...

Av twilightsaga - 15 augusti 2009 21:50

Hejhej på er alla igen!Jag har börjat sakna denna bloggen allt för mycket och känner att jag måste fortsätta ha nån slags kontakt med den. För några dagar sen fick jag en idé som kanske skulle kunna hjälpa mig med detta men jag ville först tänka igen...

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards