Alla inlägg under april 2009

Av twilightsaga - 26 april 2009 09:07

Hej!
IGÅR fyllde bloggen år,Twilightsaga.bloggagratis.se fyllde hela fem månader igår och det firar vi med en fin Twilighttårta eller hur?

Och såklart en massa grattis och massa förhoppningar för dom kommande fem månaderna!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 26 april 2009 09:01

Hejhej!

Varje kväll får mina prenumenanter ett nyhetsbrev om min dag,vad som hänt med bloggen,dagens inlägg,dagens omröstning och resultatet osv.

Jag tar ofta upp ett ämne jag tänker på också.

Också om det hänt något speciellt twilight-igt.

Jag skickar även med collage jag gjort och massa låtar jag tycker om. Även ibland lite smaskigt som ingen annan vet.


Jag hoppas nån av mina prenumenanter kan kommentera om vad dom tycker!


Vill du bli prenumenant? Lät detta som något du är intresserad av?

Skicka då ett enkelt mail till Twilightsagan@hotmail.com och du får ditt första nyhetsbrev redan ikväll!


kram//Christina<33

Av twilightsaga - 26 april 2009 08:42

Hejhej!
Han snackar om allt möjligt.Mycket om Twilight.

Jag älskar honom,han är så himla chill och charmig!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 26 april 2009 08:40

Hejhej!
En sak som iaf jag tänkt på är: Hur kommer Bellas och Edwards återförening i Volterra vara?


Och vår älskling Rob has the answer!

"Edward and Bellas återförening i New Moon är bra.Det är lite skillnad ifrån boken och jag tror folk kommer bli glada" 


Okej inte liksom nått avslöjande men om Rob gillar det,då gör väl vi d med va? :P


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 26 april 2009 08:37

Hejhej!
Här kommer ett uttalande ifrån Gil Birmingham som spelar Billy Black i New Moon,alltså Jacob Blacks (Taylor Lautner) pappa.


"Jag har precis skrivit på ett kontrakt för att följa med till "Eternal Twilight-2 New Moon rising convention" i Northampton,England, den 16 till den 18 oktober 2009.Ståhejet kommer hållas på Park Inn Hotel.Jag ser fram emot att träffa mina europeiska fans när jag är där.

Jag anlände nyss till Vancouver idag för att filma klart min del av New Moon.Det är underbart att vara tillbaka på set med casten och få springa med vargarna igen.Hoppas jag kan dela med mig mer när jag filmat färdigt"

Av twilightsaga - 26 april 2009 08:35

Hejhej!
Här kommer en trailer för Summer's blood med Ash!

Gud vad jag ska se den!


Lägger upp ännu en assnygg bild på henne!


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 26 april 2009 08:34

Hejhej!
Här kommer ett klipp med Robert Pattinson i  "Bad mothers handbook"


Kram//Christina<33

Av twilightsaga - 26 april 2009 08:33

Hejhej allesammans!

Jag tar ett allmänt inlägg här nu tror jag!

Hoppas allt är bra med er.Själv är det också jättebra,förutom att det blev rätt sent igår när man har haft tre dansuppvisningar under tre dagar,hade en i torsdags,en i fredags och en igår. Så igårkväll cyklade vi hem till Niclas å grillade,vi blev typ 10 pers.

Jättekul och jättemysigt men jag var halvt död och även så mia som också hade dansat!

Men nu har jag sovit litegrann iaf!


Det går tyvärr inte att få fram Entertainment tonights tredje dags-klipp med bra kvalité och jag vill inte lägga upp med dålig så jag hoppas ni inte bryr er om liiiite väntan.


Jag tror det blir endel videoklipp idag,hoppas ni tycker det är skoj!


PS:

  • Bilden,är den inte supersöt,Peter Facinelli och hans fru Jennie Garth är för söta!
  • Bara tre dagar kvar tills Twilight DVDn släpps!
  • 208 dagar tills  "The Twilightsaga:NEW MOON" har biopremiär!

Kram//Christina

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards