Alla inlägg den 1 mars 2009

Av twilightsaga - 1 mars 2009 13:24

Hej allihopa!
Nu är allt uppstädat efter tjejkvällen igår,vi gjorde medelhavsmat och avslutade med den mest underbara cheesecake jag nånsin ätit<3 Är mkt stolt över oss,vi lagade allt jättebra :) Duktigt mina tjejer<3


Nu kommer jag till ämnet,har märkt att jag lätt spårar ut :P

Det är faktiskt så att Paul Weitz,Christ Weitz bror kanske kommer regissera Eclipse (Ljudet av ditt hjärta) som sägs ha premiär i juni 2010.


Det står såhär på en blogspot:

There have been rumors circulating that Drew Barrymore will be directing the third installment of Stephenie Meyer’s Twilight Series. These rumors are false. Due to the New Moon post-production schedule for director Chris Weitz, his brother and co-owner of “Depth of Field Productions” - Paul Weitz - will be directing Eclipse.


Men tänk på hur många rykten som faktiskt cirkulerar kring New Moon/Eclipse/Breaking Dawn så tro inte på allt.Men man vet aldrig!


Kram<3

Presentation

Omröstning

Kommer du att läsa mytwilight.bloggagratis.se nu istället?
 Ja självklart!
 Jag tror det
 Vet inte...
 Tror inte det
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards